vad tyckte ni om kissie i bella&tyrashow igår?

jag tyckte det var ett roligt avsnitt men gud vad kissie är omogen. det finns inte ord för sånna som henne. Provucerar i varendra inlägg hon skriver, inte ens ibellatyrashow kunde hon vara " alexandra ". & jag tror hon ljög tillochmed för hon redigerar inte sina bilder med fyrkantiga ben medvetet, det tror jag inte iallafall. för det gör man inte om man är normal.. även om hon säger att hon provucerar så vill man inte bara fejk, inte som henne. hela hon är fejk. hela hon är smink, silikon & photoshop. jag har ingenting emot kissie, hon har en underhållande blogg och hon är säkert jätte trevlig som Alexandra, men inte som kissie. jag ser kissie som ett omoget barn utan självförtroende. Tyra & Bella har rätt, hon borde satsa på det hon kan göra, som måla & sjunga som hon sa igår i programet & som bella sa, man såg verkligen hur glad hon blev när dom började prata om det. det är väl ett tecken på självförtroende, men hon vågar inte visa det. keep it up ALEXANDRA! riktigt töntigt av henne att lämna programet på de sättet hon gjorde också, menar i eftersnack där.


Kommentarer
Postat av: Linnea Fällman

haha jag tyckte hon var otroligt osäker & bitchig. Haha nervös också , såg inte en enda stund hon satt STILLA på stolen. "NÄSTA FRÅGAA!"

2010-05-15 @ 00:20:08
URL: http://linneafallmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0