har inte bloggat på jag vet inte hur länge..

men har inte orkat, vetat vad jag ska skriva om eller haft lust. och det har hänt jävligt mycket under domma dagarna vi inte har bloggat, & det orkar jag inte skriva om för det är ritkigt mycket. så vi ser de som en nystart:-D

jag sov hos amanda inatt också. vi hade riktigt roligt igårkväll, & igår överhuvudtaget. amanad sov hos mig i fredags, vi var ute till halv 12 12 kanske sen kom pappa och hämtade oss och, aa mer säger jag inte ;) sen igår morse åkte vi till bernt & ninna, pappas kompisar. dom har ett stall och massa hästar som vi tog hand om, borstade och sånt. sen åt vi, och låg i deras sängar som åkte upp och ner hahaha. sen kom vi hem, satt vid datan, åt, gick ut och sen hade vi riktigt roligt, som vanligt. idag har vi bara sovit, kollat på film och aa sånt man gör en söndag. är riktigt trött så det behövdes. kom hem från amanda vid halv 6 typ, duschade och nu sitter jag här & laddar in låtar på min ipod och snackar på skype haha längesen :o världens bästa pappa fyller år imorgon, grattis jag älskar dig. ♥  åker till stan imorgon och ska köpa present till pappa imon med amanda, skriver efter.

Kommentarer
Postat av: :)

vad dåliga ni är på att svara på frågor!!



Hur gör ni så ni får så fina ögon??

Linnea har du någon pojkvänn?

Vart bor ni?

Amanda har du en egen häst, eller är det en ponny? vad heter den, hur ser den ut och är den snäll ? ;P

:)

2010-05-11 @ 21:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0