amanda håller på att svara på era frågor =)

hejhej=) & förlåt igen, för verkligen skit dålig update. jag lovar & jag lovar men ändå blir det inte bättre. men det är mycket som händer, jag är aldrig inne vid datorn längre & när jag är det glömmer jag bort att blogga. tar aldrig bilder heller, eller jo men laddar aldrig in dom. men kan göra det nu föresten, så får ni ett par bilder i slutet av inlägget.

det har ju varit långhelg nu & det är riktigt skönt. det är bara fredag, det känns som det är söndag. amanda sov ju hos mig inatt som jag skrev i inlägget imorse. Fast hon åkte till stallet vid 2 typ, & då kollade jag på film. Sommaren med Göran, fan va rolig den är haha. (måste bara skriva att igår kollade jag amanda på en film, om en hund som hette Marley & gud vad vi grät när hunden dog. vi tog massa bilder, ni får dom senare haha. ) sen ringde mamma mig och vi skulle åka och kolla på en jacka till mig & ett par byxer. affären där byxorna fanns hade stängt och jackan fanns inte i min strl. FAN! men har beställt den nu på internet och får den någongång nästa vecka. najs! påvägen hem köpte vi godis, mat & sånt med oss hem som vi har ätit framför High School musical. jag älskar den filmer verkligen, tröttnar aldrig. för ni som inte visste så älskar jag disneyfilmer överhuvudtaget, askungen, hsm mm. vänta lite, ska bara hämta usb sladden. sådär ja! nu laddas de in bilder för full rulle hehe.
köpte ett par byxor idag på stan när jag var där med mamma, inte dom jag skulle köpt egentligen men ett par andra. men dom var för korta, så ska in & byta dom imorgon med emma på stan. senare blire kanske bio, får se om jag har pengar till det hahaha. update: sitter & lyssnar på favoritlåten just nu. vill också säga att det är jätte roligt att ni ställer frågot om sånt ni vill veta, vi svarar alltid på dom & det är super roligt :-D nu ska jag inte slösa mer av eran tid, nu kommer det bilder. puss♥



hahahahah.





helt sjukt att man kan gråta så mycket till en film, minns dock inte vad den heter.
ska kolla upp det, riktigt värd att se.


Kommentarer
Postat av: lisa

shit va mycke mascara ni har på er !! Det är därför det bara ser ut som om ni har mycke ögonfransar , men det har ni ju inte :O

2010-05-26 @ 18:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0