tvilling♥tvilling.

emmaabrahamsson - barndomsvän. vi gjorde allt, vi delade allt & dagarna vi hade kommer jag aldrig glömma. från vi var 2 år var vi bästa kompisar, sen första dagen jag gick på dagis. vi klickade dirket, jag minns allt så väl. när jag skulle åka till spanien och du va så ledsen för du skulle sakna mig, aw! jag kan inte fatta.. sen vi var två år har vi alltid hållt ihop, vi gjorde verkligen allt tillsammans. du bodde hos mig typ och jag bodde hos dig, din mamma var min mamma & min mamma var din mamma. det va verkligen så det va, vi är som syskon och det är någonting ingen kan ändra på. vi va så lika både utseende & sättet så det är helt sjukt. vi var perfekta ihop & alla våra minnen är oslagbara. vi hittade alltid på galna saker & helt sjuka namn; tvilling♥tvilling, blomman♥buttran, grisrumpan♥kringlan m.m. shit jag börjar nästan gråta när jag skriver detta, det är helt sinnessjukt hur jag saknar alla dagar alla år med dig. jag kommer ihåg 31/12-08. vi sov över & vi skulle fira nyår tillsammans, våra familjer. vi var så jävla glada att vi skulle fira in året tillsammans och ha ett underbart år framför oss. tyvärr blev det inte så, allting ändrades snabbare än vad jag trodde. vi gjorde saker vi inte borde gjort, fördet gjorde att vi inte fick umgås mer. vi böt kompisar, vi tappade kontakten och snackar aldrig mera nu. du böt skola & har nya kompisar nu. men jag vill bara säga att det vi hade, det var äkta. så äkta det kan bli. vi var som systrar helt enkelt, gjorda för varann. men folk förändras med tiden, även du & jag. men det är så synd att allt vi hade är bortkastat, jag vill uppleva det igen. för den tiden-var den bästa jag någonsin upplevt. du & jag vi hade så roligt, vi skrattade hela tiden, bråkade aldrig & vi hade aldrig tråkigt. vi bestämde att vi skulle åka utomlands tillsammans och allting, men allt har ändrats somsagt. vill bara säga att jag älskar dig emma, & vi är tvillingar genom allt vad som än händer♥


lycklig♥

lycklig♥















godnatt sötnosar :*

Kommentarer
Postat av: eeeemmmiiiiiis haha

åååååååh linnea

ja älskar dig tvilling, fyfan nu när man ser bilderna. vi gjorde fan allt tsm o bodde hos varandra typ :o

& den dära videon hahahahahaha.

ja saknar dig & våra tider SOMFAN.

men nu när vi inte har kontakt får vi fan försöka få den tbaka.

för vi har ett band som aldrig kommer försvinna, vi har ju förfan känt varandra hela livet!:o

& vi har ju fan testat allt, så vi kan ju inte förstöra mera haha.

du ska veta att ja alltid älskar dig & finns för dig torkel.

ÄLSKAR DIG! tvilling (L) tvilling för alltid

2010-03-21 @ 01:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0