hemma från skolan nu

hej alla favoriter =) STATISTIKEN HAR HÖJTS TROTS ALL DÅLIG UPPDATERING, haha ska bli bättre. i promise.

skola idag iallfall. slutade halv 3 eller någonting. vi försökte ta hål i min navel idag också och den gick igenom :o på riktigt, men jag drog ut nålen så de funkar inte stoppa i något + att jag inte har ngn percing. jag vill göra =(
ikväll ska jag bara ta det lugnt, det behövs verkligen. är så jävla trött faktist, så ska sätta på ngn film eller någoting och bli en soffpotatis ikväll :D vi hörs kanske senare, puss.

det går inte ladda upp bilder på blogg.se av ngn anledning så det kanske kommer senare. jag & amanda har iallfall beställt hem huvtröjor rosa, som det står I (L) amanda & I (L) linnea. naw gulligt, va coola vi kommer vara (a) haha puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0