godmorgon =)

hur mår ni? jag mår iallafall skit bra ! :-D

inatt har jag & bella haft så jävla roligt , shit. vi dansade framför min sovande pappa & vi sjöng och var ute , bättre kan det inte bli. shit va vi skrattade igår alltså, trillade fan hela tiden. jag älskar bella mestmestmest! ♥

bortsett från det så är vi hemma hos min mamma nu iallfall & har precis käkat lite frukost och så. ska ta bussen in till pappa snart & hämta ett minneskort till bellas kamera som vi glömde det. ni får bilder då:-)
nu ska bella sola i mitt solarium hemma & jag ska sminka mig och göra iordning mig lite sen ska vi åka och sen ta massa härliga bilder. stay in touch ;d

när allting är svårt är det bra att vara två..



saknar :( ♥

Kommentarer
Postat av: ida hultqvist

din cykel (L)

2010-03-13 @ 11:09:09
URL: http://jjustdoiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback