är så trött på skolan..

hej alla söta bloggläsare ! =) hur mår ni? hoppas ni mår bra iallafall och inte har så mycket plugg som måste göras denna veckan. shit det är sjukt. jag har fyra prov denna veckan, har redan avklarat två stycken och det gick allt ifrån bra. fattar inte geografi. imorgon har jag musikprov, på torsdag NA. skit jobbigt, men sånt är livet ibland. jaja slutpratat om det. amanda åkte med mig hem efter skolan & vi gjorde mat, makaroner och köttfärssås & jag säger bara; jävlar va mätta vi blev. amanda hällde upp heeeeela tallriken, jag menar verkligen hela och båda åt upp allting, haha. *applåder*. vi solade och pluggade lite också & självklart hade skit roligt som vanligt. har precis duschat nu & ska sätta mig och kolla lite på na nu igen. kill me! vi hörs, skriver nog inte mer ikväll för det orkar jag inte för ska snart sova faktist hihi. godnatt & sovgott ♥

en gammal bild men den bjuder jag på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0