snart fredag, wuho! =D

hej kära läsare ♥ kunde inte blogga igår och sånt och inte på hela dagen idag heller , men nuså. kom hem från amanda för en stund sen, åkte dit efter skolan.

HAHAHAHAHAHHA vi låg på golvet sen skulle jag lägga mig i sängen istället men amanda drog tillbaka mig och råkade sparka på min näsa , gissa om det började blöda eller? s-h-i-t va det blödde. och amanda bara låg och skrattade och jag också och allt blod rann på golvet och amanda brydde sig inte , jag låg där ; HJÄLP MIG , HÄMTA PAPPER. men vet ni vad hon gjorde istället ?! hon spelade in filmer på min mobil och sa ; här ligger linnea och blöder, och här ligger jag och slappar. haha? :(

aja jag älskar henne ändå , nu ska jag och mamma mysa framför hockey , bror spelar ikväll LYCKATILL =D

PUSSSSSSS
bbilder får det bli ngn annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0