KOMMER INTE PÅ NÅGON RUBRIK :o

hej iaf =) känns som att alla mina inlägg börjar så , eller iallafall något liknande haha , whatever.
ligger i soffan och tar det lugnt och har gjort det hela kvällen faktist , kollat på rush hour 2 och sedan någon jim carrey film, skit sköna filmer=DD nu börjar " i know what you did last summer " , har sett den ganska många gånger eftersom jag har den hemma osv , men den är sjukt bra så jag kan lika gärna se den igen för jag har ignet annat för mig ändå, ÄLSKAR FILM.
iallafall så har jag inte gjort så mycket idag , va på stan med amanda och så fast vi hittade inget och vi va bara där en snabbis ändå sen åkte vi hem för båda va sjukt trötta efter igår kväll, herregud va roligt vi hade , de är helt sjukt hur mycket man kan skratta, kolla bara på bilderna och videorna sen igår på några inlägg under haha.
imorgon ska jag sova ut , va ganska länge sen jag sov ut ritkigt länge faktist. har inte kännt mig ritkigt pigg idag heller, påväg att bli sjuk?! hoppas verkligen inte det. hade matteprov i torsdags och de gick oväntat bra faktist , kunde ALLT nästan.. ganska stolt! jag är hur trött som helst och vet inte vad jag snackar om så får nog avsluta detta inlägget här trorjag så hörs vi nog senare ikväll.
PUSS ♥

ganska gammal och oseriös bild på mig och emma , saknar dig pluttan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0