kommer bjuda på en massvis med gamla & nya bilder =D








O-M-G Vilka fjortisar vi var. Men jag kommer ihåg denna dagen igår som. Jag & min barndomsvän världens bästa emma skulle cykla in till skolan typ eller ngt, styret Så som vi Chokladboll på vägen sen cyklade jag utan Att hhålla Jag med Både händerna och tappade chokladbollen och bara slängde mig av cyklen jag allfart för Att fånga den, gud Vad vi skrattade! älskar dig.


sommaren 2009 -- va den absolut bästa sommaren i hela mitt liv och jag kommer aldrig och glömma den inte denna dagen heller, vi va på Asasjön tror jag det va jag Ida och jag, ochgud va roligt de va alltså = D


Sommaren 2008 -- tror jag det va. jag molly & Emma bowlade, gick på stan, sprang gick därifrån till IcaMaxi och över vägar Den som bara, hihi glömmer aldrig tjejer.


amandababe & jag för typ tre år sen, HAHAHAHHAA


o-h-e-r-r-e-j-e-s-u-s Vad jag saknar domma dagarna, efter plugget och allt: (


Göteborg - minne för livet!


BÄSTAVÄN, DETTA VA DOM BÄSTA Dagarna I HELA MITT LIV, & Amanda. NI ÄR BÄST!


SOMMARLYCKA!




SMÖGEN slår ALLT, MED VÄRLDENS BÄSTA IDA! omg skit kul Vadet, saknar som fan: (


Saknar ALLA DOMMA KVÄLLARNA - vill bara ha tillbaka!


ÅÅÅH TURKIET, vad fan jag saknar! VILL TILLBAKA DIT NU, OCH VARA BRUN! GEEEMIG.

nu orkar jag faktist inte mer, ska gå & Lägga mig börjar 8 imorgon. Uppdaterar i skolan eller ngt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0