i'm back bitches

hej sötnosar , har inte hunnit blogga igår eller idag men de va nog bara engångs grej. skola idag som vanligt , började 8.15 med engelska , fotboll sen matte ochhade omprov och gick väl sådär ska jag säga. slutade 14.20. amanda är i stallet nu men hon kommer nog snart. vi har redan planerat våran kväll vi , skidor , lite annat sen på söndag blir de nog elmia tror jag, de ngn cup där haha (: sitter i köket och har ätit lite nu , mamma har kompisar hemma och jag vill bara sovaaaaaa , skit trött.
orkar inte blogga nu , ska duscha sen lägga mig i sängen och titta på en film hade jag tänkt mig =) HELG IMORGON OHYES. vi hörs om jag orkar ikv , annars imorgon. pusss


sommarbild , vill ha sommar nununu :(

Kommentarer
Postat av: sofiee

naaw, va söt ;o <3

vill me ha sommmar ;/

hatar vintder! ;o <3

2010-01-16 @ 23:34:10
URL: http://sofieeanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0