amanda'bäästavän'fogelberg!

en vän som du borde alla vilja ha och jag är så jävla glad att jag har dig. du är en äkta vän som man kan snacka med om allting och vara hundra procent säker på att de bara stannar hos dig och inte kommer ut till andra. att ha dig vid min sida vad som än händer känns så otroligt skönt, har aldrig kännt den känslan förut. allting känns så bra, inget negatvit. utan dig hade jag varit halv utan dig hade mitt liv varit meningslöst , för de du som får mig må bra och de är du som får mig att skratta när jag vill gråta. våra minnen är helt oslagabar, snna jag verkligen aldrig glömmer, varje sekund med dig är ett minne. vi skrattar exakt hela tiden och har aldrig tråkigt. vi kan sitta tysta i minuter men sen bara börja skratta åt absolut ingenting. visst vi har bråkat, men de gör alla när man umgås hela tiden och är så nära som vi är , vi löser det lika snabbt iallafall! jag vill att du ska veta att vad som än händer så kommer du vara min allra bästa vän, du är oslagbar älskling! du är värd allting gumman, de allra bästa. och du vet att jag alltid finns för dig, vad som än händer och vad du än vill, du kan alltid snacka med mig. min högsta önskan är att få ha kvar dig som vän i hela mitt liv, de är min absolut högsta önskan. om du hade hundra dagar kvar att leva , skulle jag vilja leva hundra dagar minus en för att slippa leva utan dig, så är de bara. jag
 älskar dig så jävla mycket gumman, du är bäst/ linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0