verkligen skit seg idag och

. . det är tråkigt. har inte  gjort någonting idag. va i skolan först , försov mig som vanligt. slutade 20 i fyra och då åkte jag till a6 igen och skulle köpa en tröja , träffade mamma där uppe så det blev lite mer saker också, tack! ♥

jag köpte iallafall ;
en tröja
mascara
svarta vanliga tights med dragkedja, ska upp och köpa ett par andra tights imrgon med dragkedja hela vägen upp med amanda.
nu ligger jag i soffan och kollar på tv och har gjort det sen jag kom hem vid typ 6? mår inte så bra så de är väl bara skönt och vila nu. bloggar nog inte mer idag / kväll för jag ska sova nu snart, hihi skit trött. men vi hörs isåfall imorgon, då får ni bild på det jag har köpt också. puss sötisar, sov sött!


HAHAHAHAHAHAH skit ful bild men va brun :o

      
                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0