utvecklingssamtal snart ;((

att blogga är så tråkigt när nästan inga läser eller kommentarer, det känns som man skriver med sig själv? skärp er!

skola idag som vanligt. började klockan 8.15 med engelska & prov, gick ganska bra trorjag :-) sen dåhade vi fotboll fast jag var inte med för jag hade så ont i magen och hade tagit med mig två shorts istället för en tröja, så jag låg och sov i omklädningsrummet. mat och så sen NA. shit va tråkigt det är, man somnar. slutade 20 över två idag och nu sitter jag hemma och äter=) ska snart tillbaka till skolan ha utveckligssamtal, haha orkar inte de tråkigaste som finns.. skriver mer när jag är hemma , ha det bra puss ♥♥♥♥

" pågörja aldrig något som du vet inte kommer avslutas "


Kommentarer
Postat av: ia hultqcvist

IDA LÄSER (A)

2010-02-26 @ 14:52:36
URL: http://jjustdoiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0