mrs marina is in the house!

Linnea gästsmsar. Maria gästpromenerade till en spegel& gästsnackade med den.. det gör hon ju fortfarande så jag menar hon gästsnackar. Hahaha vi är hos Maria's mamma& har det busigt/mysigt. Hennes mamma är så go ;d

Linneagumman gästsmsar med min mobil, hennes fingrar är så feta att hon täcker alla knappar på mobilen. HAHAHAHA linneas mobil ringde - hon blev skitglad.. det var första samtalet hon fått sen när hon fick sin nya mobil som var för ca 3 månader sen. nej jag skojade igen faktiskt, det var mitt fel att hennes brorshaaaa ringde eftersom jag råkade skicka ett sms till honom men jag trodde att det var en annan david i min klass.. ni ser, hade jag aldrig smsat david (linneasbror) så skulle hon aldrig fått samtalet& hade aldrig fått ett samtal sen hon fick sin nya mobil.. hehe! im the best you know. nej nu börjar alla vi bli lite lama, vad ska man hitta på - på det fina vädret? *host* puss babes.

Jag var inte riktigt klart.. det är något jag måste berätta för er& det är hur jag känner just nu. Ni ser, jag är inte bara världens bästa finaste underbaraste Marina utan jag har också en känslig sida som jag vill dela med mig. Det var en tjej, hon var mobbad.. jag var en utav dom som "mobbade" henne. Hon grät jätteofta, både hemma& i skolan.. vi lät henne liksom inte vara! Jag är så pass gammal nu att jag borde förstått att det vi gjorde var fel. Hon tjejen som vi mobbade är inte bara ful, äcklig, vidrig& smutsig utan hon är... åh nej nu börjar jag igen som ni märker. Mobbar en tjej i nätet, jag ber om ursäkt men det är så jag lär mig av alla mina misstag. Hon var inte älskad av någon, hon hade det svårt. Jag vill säga en sak till dig: "det var aldrig meningen att det skulle bli såhär, jag ångrar allting. Jag önskar att jag kunde ta allt tillbaka men det går inte, omöjligt." Men nu har jag lärt mig! Lärt mig att inte mobba andra, vara stark& ha mer självförtroende. Tjejen som jag skrev om heter: Linnea Fredriksson. Förlåt "/ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, jag skojar bara gummisar. Tack för att jag tog er tid& ni slösade minst 10 minuter utav er tid för att läsa min konstnärliga& underbara text. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0