klasstest

vilken klass går du i ? 7F
trivs du i den ? eh ibland
är det något du vill ändra? jaaaaa, alla lärare
känner du alla bra? jaa
har ni kul ihop? skitkul




vem i din klass är :



snällast? marina my
dummast? EHHHHHHHH oscar :o
smartast? ´leon
mest korkad? ALLAAAA
mest fåfäng? ingen
roligast? jag  -.- 
blygast? leon
mest pratsam? jag , marina , kevin
tråkigast? -

sjunger bäst? vet inte
dansar bäst? JAAAAAAG


utseende:



vem är längst ? kevin

vem är kortast? william , naaaawwww
klär sig finast? marina

klär sig fulast? HAHAHAHAHAHAHA

vem är snyggast? jag :) HAHHAHAHAHAH ja driver

fulast? ingen


till sist,

älskar du din klass?  ibland.


Kommentarer
Postat av: mysis

naaaw , tack för du tycker jag är snäll,

men tyvärr kan jag inte säga det samma, då hade jag bara ljugit oh det är alltid fel att ljuga !



HEHEHEHEHEEHE , aaw jag skoja bara . du är snällast med ! :Ddddddddddddddddd

2010-02-04 @ 14:15:58
URL: http://myyngve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0