jag hatar snö, ge mig sommar!

hej sötnosar. inte mycket bloggande de senaste dagarna inte, ber om ursäkt för det men hinner typ aldrig blogga & vet aldrig vad jag ska skriva om så får skylla pådet.

iallafall så var det skola idag som vanligt. började klockan 9.35 och slutade typ 3 eller någonting. hade skridskor idag på idrotten vilket var skit roligt haha. men aj mitt knä :(:( har engelska prov imorgon så jag sitter & pluggar till det. ska få bra resultat har jag bestämt. vecka 10 har vi spanskaprov också och jag har precis börjat spanska ju så får se hur det går helt enkelt. sitter här och dricker te och försöker bota min hals och min förkylning på något sätt men det går inte så bra. usch bara jag inte håller på att bli sjuk nu , för jag orkar inte sitta hemma hela dagarna och inte göra någonting. då går jag hellre till skolan helt klart.

bloggade inte mer igår när jag kom hem från gymmet för jag orkade verkligen inte.. jag gick in i duschen direkt och sen la jag mig i soffan och kollade på tv en stund sen gick jag & la mig. för er som undrar så tränade vi på sense i stan och det kostar 70;- per gång och man måste va 15-16 år för att träna utan föreldrer men dom frågar inte så om ni ser lite äldre ut så kommer ni in lätt ;-) en fördel att se äldre ut än vad man gör haha! har inget mer att skriva nu & så ska jag fortsätta plugga nu.. men jag skriver nog lite senare om jag kommer ihåg haha är lite dålig på det. men vi hörs , ha en fortsatt bra dag! puss ♥



You should let me love you
Let me be the one to give you everything you want and need
Baby good love and protection
Make me your selection
Show you the way love's supposed to be
Baby you should let me love you, love you, love you.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0