har inte orkat blogga någonting idag. .

och det har inte hänt så mke idag heller så ni får en dagens istället :-)

Dagens humör:
vääääldigt trött.
Dagens mående: känner mig lite sjuk , men annars är det bra.
Dagens borde: plugga och sovaaa!
Dagens frisyr: en söt liten boll
Dagens smink: ingenting just nu..
Dagens klädsel: mysbyxor , bastörja och en mysigt tröja :D
Dagens planer: sova och kolla på film.
Dagens materiella vill ha: SOOOOMMMMMAAAAR!
Dagens längtan: sova, haha.
Dagens fundering: ska jag sova nu? haha -.-
Dagens beroende: SÖÖÖÖMN.
Dagens tråkigaste: att jag är trött
Dagens tidning: ingen.

Dagens låt:



är somsagt väldigt trött så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film , skriver imon innan jag åker och kollar på fotboll och a6. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0