godnatt sötisar

hejhej :-) känns som det alltid är dåig uppdatering ju , men kan tyvärr inte göra något åt saken för har aldrig tillgång till data eller är aldrig hemma. idag iallfall så åkte vi ner till stan och träffade emma och åt på tacobar och fikade , sjukt mysigt. har saknat dig emma. sen åkte vi ner till kinnarps där vi träffade lite folk, sen åkte vi hem. amanda kom till mig vid ungefär 9 eller något och då gick vi ner till basse och kollade på film och sånt :-) nu är jag iallfall hemma, hela huset sover så nu ska jag lägga mig i sängen med datan, lyssna på musik och bjuda er på bilder sen gbg :D


HAHAHAHAAHAHa facewrap och kolla kempa på sidan (a)

ett brev eller vad man ska kalla det som någon skrev till någon som omkom i branden.


saker som va kvar efter branden.


dessa två killar va med under branden och han mann inte ser så mke av har bränskador på hela antiktet och kroppen , men han såg bra ut i det faktist. och han den andra killen miste sin flickvän den kvällen ;/


simon påväg hem , hihi :-)

har inga mer bilder faktist, min mobilkamera suger så tar aldrig bilder med den :-o

puss

Kommentarer
Postat av: ssumeja

HAHAHAHAHAH , kolla kempa på första bilden :))

Men du och Marina är skiiiiit snygaa juu !! XD

Syynd för dom , R.I.P <3

2010-02-19 @ 13:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0