förlåt sötisar

godmorgon =) förlåt för skit dålig updatering men vi var ju i göteborg igår och kom hem rätt sent, sen när jag kom hem så åkte jag direkt hem till amanda med basse och hade sjukt kul så hade inte tid att blogga igår. men nu ska jag berätta lite om hur det var i gbg och ni ska få lite bilder också :)
ar
vi samlades i hemklassrummen klockan 10.40 och snackade lite och sånt sen gick bussen 11.00. till bussresan hade vi köpt 10 life energy, 3 nästan fulla godispåusar och en dricka som jag marina och basse och simon delade på. På bussen dit hade vi sjukt kul, hög musik i hela bussen , aja allting va skitkul. sen kom vi fram dit till det diskoteket som brann tillslut , och där vi skulle träffa personer som var med på festen då branden utbröt och mamma till en som va med där. en kille som berättade va helt sönderbränd på hela kroppen och i ansiktet, riktigt synd. När dom stog och berättade om hur det va och deras känslor och sånt, aså det va så synd och vädligt intressant. sen visade dom oss runt i visade exakta ställen och sånt där de hade hänt " vissa" saker som dom berättade om. det va liksom markerade linjen på golvet där rummen hade varit och sånt. har bilder där ifrån men dom får ni i slutet. det är ju som ett museeum nu där branden var, så det ligger kvar saker typ från personer som omkom och sånt som klockor , mobiler , allt sånt! det va riktigt intressant att lyssna på dom iallfall. när vi va färdiga där så gick vi ut till bussen och skulle åka dit vi skulle äta , så vi åt och sen gick vi ner och spelade pingis , gick ut och sånt. sen skulle vi åka hem ju, och bssresan hem var skit rolig. orkar inte skriva allt vi gjorde och så men riktigt kul va det. bussen skulle typ stanna i fem minuter så dom som ville och så kunde gå på toa. men jag och marina sprang ut och låtsades gå på toa och sprang efter killarna. så kommer jonte och trillar i en snöhög och säger ; era horungar kom och hjälp mig. jag ; vem kallar du horunge ? och trillar jag med. sen kommer marina ; LINNEA VI DYKER I SNÖN , så det gjorde vi och kom tillbaka in i bussen helt vita och blöta. sen var vi hemma vid typ halv sju eller någonting , så åkte jag och basse till amanda och hade sjukt roligt. sen sov jag här , nu ska ni få bilder :)


allt vi hade med oss ! :-)

kommer mer sen , amandas pappa ska ha datan. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0