bilderna från Ullricehamn :-D

hejhej solstrålar. hade riktigt roligt igår somsagt som jag berättade lite innan, orkar inte skriva om allt vi gjorde för det hade tagit riktigt lång tid för det hände så sjukt mycket. men kan berätta lite under bilderna =)


haha jadu, det ser väldigt dumt ut när jag går med skidorna i en skog. men jag och bella hade
trillat av liften mitt i typ, och bestämde oss för att gå denna skogsvägen sm va hur mycket snö på
som helst, trillade heeeela tiden , iallfall vi gick över här till backen och åkte ner , gud vad vi skrattade!

haha och här så hoppade jag och bella av frivilligt i liften lite tidigare än
vad man skulle och hade tänk att " hitta på äventyr " elelr vad vi sa haha. och
det slutade med att vi stog på skidorna i skogen och kunde inte stanna, svänga eller någonting
så vi körde rakt in i tröd, stenar och allting och flög där inne och dom som såg oss dog av garv haha
och det gjorde vi med ska jag säga :-o


HAHAHAHAHAHAHHA och där borta kommer jag , lite efter sådär bara för jag e bäst
på skidor " "


naaaaaaaw , gemil stackan.


:D


haha bella :D
detta får räcka faktist, ska kolla tv nu. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0