bästavän , det finns inte ord ♥

hon är det värdefullaste jag vet och har. utan henne hade jag verkligen inte klarat en sekund, varje sekund är för henne. hon och jag delar allting, alla minnen alla tårar alla skratten precis allt. alla minnen vi har är heelt oslagbara, det går inte att inte glömma dom är helt oförglömliga. med henne är allting så äkta, det är äkta vänskap rakt egenom. hon är mitt allt, min himmel & min jord. det är bara hon som kan få mig skratta när jag bara vill gråta, gud du har hjälp mig så jävla mycket. vi träffades i förskolan och gick i samma klass och i samma grupp, det va nog så vi blev nära vänner också. men vi umgicks inte så mycket när vi va mindre, vi var ibland men vi hade fortfarande lika roligt varje gång. nu är vi varje dag varje natt, det känns liksom konstigt att inte träffa dig. jag kan berätta allt till dig utan att ens behöva tänka tanken att det kommer ut till andra och det är så skönt att veta att jag alltid har dig vid min sida för utan det stödet du alltid har gett mig hade jag inte kommit såhär långt. du behövs verkligen för att göra mig lycklig, utan dig hade jag inte vetat vart jag hade mig själv för det är du som gjort mig till den jag är - världens lyckligaste. du är så speciell , du skapade min väg. du är som 100 vänner tillsammans, fattar du hur bra du är då? det går inte beskriva dig det är helt sjukt, du är verkligen bästbästbäst! du är den ända som vet allt om mig, eller inte allt för det vet ingen men du vet mest om mig. du vet tillochmed vad jag tänker haha. när vi är tillsammans går det inte sluta skratta, vi skrattar helahela tiden och vi hittar alltid på galna saker. kommer duihåg höstlovet? det va egentligen då allting började, lite tidigare kanske. vi va hela höstlovet och herrejesus vad roligt vi hade. när vi sov hos dig och gick ut på taken mitt i natten och jag skulle sätta mig där ute och kissa, och sen kom jag inte in igen så jag låg helt naken bara en tröja på mig ute på ditt tak med bena uppivädret som satt fast i fönster, omg och du skrattade så du kissade på mig HAHAHHAAHAHAAAHHA fan vad jag saknar det. allting hände den natten. när du skulle sova i typ 20 minuter för du mådde illa , men jag va aldrig tyst så du gick in och la dig i din brors rum mitt över ditt men du hörde mig fortfarande och jag satt i ditt rum och spelade GTA på playstation och ibland kunde du höra mig där inne ; yes , jaaaa , fan va grym jag är. sen fick jag en båt på gta och jag blev så jäkla glad så jag sprang in till henne på rummet och skrek ; JAG FICK EN BÅT PÅ GTA, och du hade precis somnat så du blev skit arg och sa till mig ; dra åt helvete. gud, alla våra minnen det är sånna man aldrig aldrig aldrig glömmer. vi har gjort allting typ, vi hittar alltid på sjuka saker att göra som att klättra in genom ens fönster en natt, och vi gjorde de och så låg dom i sängen HAHAHAAHAHAHA shit va kul det va. men vi stannade kvar inne i deras hus också , shit. du är värd allting älskling, utan dig inget mig. amanda fogelberg jag älskar dig mest av allt och absolut ingen kan ändra på det♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0