svar på frågestund ;d

hej, har du/ni förlorat oskulden? det har inte du med att göra ;)

vad skulle ni göra om ni vann 100000 miljoner på lotto? jadu cassie, vi hade nog flyttat ifrån sverige, skaffat oss riktigt fint hus och leeeeeeeevt livet ;d älskar dig också.

eller hur är emma abrahamsson världens bästa? absolut är hon det.

hur fixar ni håret? det är väl olika, men hur menar du? duschar, fönar,plattar, tuperar litelite.

hur sminkar ni er? som vanliga människor. foundation, puder, rouge, mascara, eyeliner.

vad för produkter har ni på erat smink? det är olika, kan lägga in bild på det senare.

är ni tillsammans med någon? -

vad gör ni på fritiden? oj det är verkligen olika haha. på sommaren spelar jag fotboll, på vintern gör jag inte så mycket. amanda rider året om. hon har en häst ute i tenhult lite utanför som hon tar hand om :)

vad är eran allra högsta dröm? att bli miljonär, & att min familj alltid mår bra.


har ni några bra skönhets tips? haha ja det har vi väl. men det kan vi göra ett inlägg om senare istället:)

hur får ni så långt hår, äter ni ngt speciellt eller så? haha jadu, om jag ska erkänna så har ingen av oss speciellt långt hår. vi använder båda löshår:)

favoritmat? favoritmat är väl från chili tai ;d

hur håller ni er i form? haha jadu, det är väl att röra på sig & äta rätt och det ska vi ta tag i nu faktist ;) haha.

 

ska sova nu , hörs imorgon ;d <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0