nu blev det likadant igen & de var absolut inte meningen.

sötnosar, har faktist inte varit hemma på heeela dagen förens nu så jag får skylla på det. & det kommer nog inte bli så mycket bloggande nu framöver heller pågrund av att plugger sätter igång imorgon igen och det orkar jag verkligen inte, skjut mig!!

bortsett från det så var jag & amanda i stan idag & tog massa bilder och njöööööööt av det fina vädret. sommaren är påväg, fan va skönt säger jag bara. vilken vinter vi har haft, helt seriöst. skönt ska det bli med sommar nu iallfall.
iallafall så tänker jag inte lägga ut bilderna här idag tyvärr för att amanda har kameran och hon ska sova nu. & den 4 agusti åker jag & mamma till turkiet i två veckor och det ska bli så jävla skönt. läääängtar! amanda kommer kanske ner andra veckan också och det ska bli underbart :) har fått en ny kusin också för 3 dagar sen som jag var och kollade på idag, så söt. Abbe ska han heta (: nu ska jag sova, vi hörs imorgon. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0