godnatt fina läsare ♥

blev inte mycket bloggande idag men det kan det inte alltid bli heller. har haft fullt upp, vi har varit i tenhult och kollat på fotboll, även spelat fotboll, ätit, spelat kort. haha det var lite roligt faktist. vi körde kotten, jag och moa var i ett lag och sebban och hugo i ett, jag & moa vi fuskade skit mycket men dom märkte ingenting. när spelet var slut när vi räknade poängen, fick jag & moa 135 och sebban&hugo 55 hahahahahha. Nu ligger jag & mammi i sängen, lyssnar på musik, datan & spelar nintendo ds ;d ska snart sova, så skriver mer imorgon. puss & sov gott


till marinas kommentar ; hahahhahaha gumman vafan gör du själv hemma hos elina?:o hoppas dom kommer snart så du inte är själv allt för länge, puss & jag älskar dig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0