godmorgon fina läsare ♥

igår höjdes statistiken väldigt högt, 137 läsare fick vi igår och det är rekord för våran lilla blogg hehe. jätte roligt så fortsätt så ;d


stannade hemma ifrån skolan idag också pågrund av samma som igår. så jobbigt när de är så fint väder ute, vill bara utututut. men fick gå upp ganska tidigt idag ändå för klockan 10 skulle jag vara på sjukgymnasten eller rebah eller vad man ska kalla det för jag skadade ju mitt knä men det kanske jag inte ha berättat? jag skadade de iallafall för ungefär 6 veckor sen den när jag trillade i bellas trapp haha. ingen fotboll eller någonting nu fullt ut på 4 månader & det är ju lite tråkigt. vill spela fotboll! :( slutpratat om det.. har varit och ätit på max med pappi nyss också så kom hem precis och nu sitter jag ute i solen med högmusik och bara tar det lugnt. funderar på att gå ut och springa lite sen i de fina vädret men vi får se hur det blir med det. hittar inte sladden till min mobil som man laddar över bilder och min kamera är hos amanda så de blir tyvärr inga bilder. puss.
Föresten, har ni testat sidan jag tipsade om igår? funkade de?


Kommentarer
Postat av: Linn

Tusen takk for kommentar :)

2010-04-15 @ 13:55:37
URL: http://linnsteinsland.blogg.no
Postat av: Vanessa

Sv : Tack så mycket för din kommentar ! :) Ja brynen är ju lite speciella.men ingen jag skulle gå ut med..det var mer till fotot för att göra det lite mer färgglad :)

2010-04-15 @ 14:06:35
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: isabellegilezan

krya <3

2010-04-15 @ 14:16:51
URL: http://iisaabellle.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0