godmorgo!

hann inte blogga någonting igår.. var först i skolan & hade massa tråkiga lektioner & sedan stack vi ner till studion, chillade lite där & så sen åkte jag hem. duschade & la mig i soffan direkt, så har inte suttit vid datorn, förlåt!

gick upp 6 idag som faktist är ganska ovanligt enligt mig, jag som brukar gå upp 20 minuter innan bussen går.
men idag hann jag iallafall och sminka mig, har inte sminkat mig på år & dagar haha. sitter och äter frukost nu, ska snart dra till bussen. slutar 15.30 idag, får se om jag bloggar i skolan. beror på, puss alla fina lärare. måste packa min väska nu, bussen går om 10 & vi har fotboll nu på morgonen :o alltid något jag glömmer haha, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0