börjar kanske bli sjuk?!

hej alla fina bloggläsare! hur mår nì? själv mår jag gaanska bra, bortsett från att jag har världens huvudvärk och mår illa. var ju skola och så som vanligt idag men det var ganska sköndag faktist, fick sluta en timme tidigare ochsånt & det ska man ju inte klaga över. hade möte senare kl.5 också men det tog nte lång tid, en halv timme kanske. emma styf kom till skolan idag efter jag hade slutat också, vi var kvar litenstund och hälsade på gamla klasskompisar till henne sen åkte vi hem till mig och åt och sen åkte vi tillbaka igen för skulle ju ha möte. började må jätte dålig då, skit ont i huvudet och mådde illa så jag la mig när jag kom hem och la mig och sov i tre timmar typ, skitskönt men tror inte jag kommer somna inatt. iallafall så är det ändrade planer när det gäller turkiet, amanda händer inte med vilket jag tkr är synd menmen, det kommer gummsan. nu sitter jag och bloggar, lyssnar på musik & kollar facebook och dricker vatten och ska snart gå och lägga mig för jag har fortfarande ont i huvudet och mår illa haha, ett jävla tjat om det. nej men nu ska jag inte ta mer av eran tid, så vi hörs imorgon eller någonting. om jag inte kommer till skolan så bloggar jag under dagen annars gör jag det när jag kommer hem. sov gott sötisar ♥  (tog tyvärr inga bilder idag så ni får klara er utan )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0