bloggpaus.

hejhej efter ett tag haha. vi har haft en liiiiten bloggpaus för vi har inte vetat vad vi ska skriva osv. men nu är vi tillbaka igen som vanligt & då tänkte jag fråga er; vad vill ni att vi ska skriva om? ge oss tips så vi inte fastnar mitt i ett inlägg och inte vet vad vi ska skriva och då lär det bli mer inlägg om dagen också, tack!


kom hem för en stund sen från skolan också. fredag & helg, bättre kan det inte bli. hade 4 lektioner idag eller någonting; mentorstid, na, idrott & slöjd. men jaja, slutade halv 3 eller halv fyra kommer inte ihåg. var inte med på idrotten idag heller så jag simon tony marina & bella satt i studion & lyssnade på musik ganska länge. sen satt vi bara och pratade och sånt vid bänkarna & sen stack jag hem. min moster från göteborg kom idag också, kul att träffa henne =) min andra moster, kusiner hennes kille, pappa, mina bröder och deras tjejer kommer ikväll också och då ska vi äta tacos ;d jag hittar inte min sladd som man laddar in bilder från mobilen så förlåt att jag inte läggeri n så mycket bilder. men det ändrar sig såklart när jag hittat sladden, får leta efter den. hatar bloggar utan bilder, så undra vad ni gör med våran? haha. GLÖM INTE HELLER FRÅGESTUNDEN, DEN AVSLUTAS NÄR VI FÅTT MÅNGA ROLIGA FRÅGOR.
har ingenting mer att skriva nu så jag skriver lite senare för nu ska jag ut & göra te och lägga mig i soffan under täcket för jag fryser. hihi. puss alla fina, ha en bra dag! ♥


gammal bild sen i somras, fjortis.


Kommentarer
Postat av: marinazado

gullig blogg! gud så fin!! ;)))))) omg va snygg du va som fjortis, bli det igen! eller ohjuste du är ju redan det ;d puss äääääälskar dig gumman. är ensam hemma hos elina, väntar på henne och kristina -.- skitsega har gått 20 min typ de läskigt ;o var är dom? elina bor precis vid kiosken också...

2010-04-23 @ 18:09:42
Postat av: alexandra

hahah, den bilden jag står brevid dig, :D minns den dagen :)

eller jag tror det är jag iaf, puss sötnos

2010-04-23 @ 22:24:56
URL: http://aalexandraakerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0